fredag 22. mai 2009

Min første Buzzador-kampanje

Når man er i barselpermisjon og har en viss interesse av å surfe på internett, dumper man borti mye rart... For en tid tilbake, meldte jeg meg som Buzzador. Dette innebærer at man hvis man blir plukket ut som egnet kandidat, kan bli med og teste ulike produkter som det kjøres kampanjer på. I dette ligger det at man får tilsendt produktprøver, og skal spre det gode budskap til andre og presentere produktet for flest mulig. Nå har jeg altså vært Buzzador-ambassadør for første gang, for produktet Hipp fruitbreak, en type økologisk fruktmos til små barn fra 4 mnd og oppover. Dette passer midt i blinken da vesla og lillemann så smått er begynt å smake på annen mat enn morsmjølk og grøt. Vi fikk også med en tredje testbaby, nemlig lille Eskil på 5 mnd. De tre små reagerte litt forskjellig - alle tre smakte greit på fruktmosen, men minstemann var nok ganske klar på at han godt kunne holde seg til grøt en stund til..! Vesla og lillemann derimot, gapte stort og spiste godt.
Altså kan jeg melde tilbake til Buzzador og Hipp om at dette produktet trygt kan anbefales fra våre små! :-) Vesla er en svært god ambassadør for Hipp produkter generelt. Hun liker nesten bare deres middagsmat-glass også (eller mammas gulrot- og potetmos). Håper jeg får anledning til å være med på flere Buzzador-kampanjer!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar