lørdag 23. mai 2009

Samle, samle til kortlaging

Siden søsteren introduserte meg for kortlaging og alt småstæsjet du kan pynte opp kortene med, har det blitt enda farligere å kikke inn på ebay og andre nettbutikker... Det er jo så mye du kan få kjøpt der og det koster en slikk og ingenting, det meste av det. Nå har jeg kjøpt en haug av blings og brads og hva det nå heter alt sammen, så det er på tide og lage noen kort der du kan få brukt pynten og stemplene også. Er en av mine store svakheter da jeg først får en dille, så samler og samler jeg før jeg endelig innser at det går an å lage noe før man har fylt opp alle skuffer og skap med utstyr. :-) Dette gjelder kortlaging, strikking, hekling, bøker, osv...

Her har jeg i alle fall prøvd meg på to enkle kort til, de ble laget i full fart da farfar skulle få et kort til bursdagen sin og det kom jeg liksom ikke i gang med før et par timer før vi skulle reise ned til Larvik.... Det første blå kortet ble litt for barnslig til at farfar kunne få det, så jeg måtte prøve et som ble litt mer voksent, men koselig. Og siden barnebarna er en sikker vinner hos farfar, satte jeg på et bilde av dem. Ja, ja - jeg strekker meg enda lenger i neste forsøk!





1 kommentar:

  1. Takk for besøk i bloggen min, og koselig at du er med på konkurransen! Kjenner meg VELDIG igjen i glad-i-å-samle, men ikke alltid like-flink-til-å-starte...
    To fine kort du har laget! Stempling og scrapping er noe jeg har veldig lyst til å begynne med, men har kanskje ikke samlet nok stæsj enda :)

    SvarSlett