torsdag 27. august 2009

Bryllupsmat til låvebryllup?


Hva serverer man til mat i låvebryllup? Ja, jeg vet det er fritt fram for alt, men det blir kanskje litt vanskelig med 7 retters middag så lenge fasilitetene er som de er... :-)

Jeg er derfor veldig spent på møtet i morgen, vi skal nemlig på uforpliktende samtale med en lokal restaurant/cateringbyrå for å høre hva slags ideer vi kan drodle rundt. Vi har nevnt grillmat som ett alternativ, men de har sikkert andre kreative løsninger også. Utfordringen er selvsagt at det er dårlig med kjøkkenløsninger på låven - men det tar vel et erfarent kokkepersonell på strak arm, tenker jeg. :-) Vi får se i morgen! Nå skal jeg ta meg en liten blund, jeg også - natta!

------

What to serve for dinner in a barn-wedding? Yes, I know everything is allowed, but it seems like a 7 course dinner will be a little difficult considering the lacking kitchen fasilities. :-)

It will be very exciting to hear what the local caterer/restaurant can come up with for ideas in our meeting tomorrow (no strings attached - just brainstorming!). We have mentioned barbeque as a possibility, but hopefully they can give us some other fancy alternatives too. The challenge for the cook is that there are no kitchen area in the barn, but I would think they have menues that can be prepared before arrival also. They have been doing this for a while, so they'll most certainly solve that problem without blinking. :-) We'll see tomorrow. It's time for my beauty sleep - good night!

1 kommentar:

  1. Heisann :)

    Så kjekt at du ville være med i konkurransen hos meg... og du har lagt deg til som følger... ;)

    Titter innom for å ønske deg en riktig god helg...!!! :D

    Klemmer fra Malin Virginia

    SvarSlett