fredag 6. mars 2009

Det er ikke et hus du skal kjøpe...






Bryllup, brud, gift.... Hmmm, dette er ord jeg ikke har hatt visjoner om skal gjelde meg sjøl, gitt. Vel, kan jo i grunnen ramse opp flere ord som inntil for få år siden ikke var aktuelle karakteristika for min del, men det er en annen historie! :-)

Samboeren har tørt kommentert at det er snodig hvor fort jeg har gått fra å være null opptatt av slike ting, til å være ganske godt oppdatert på brudekjole merker, trender og alt som skal planlegges.... Og det godt over ett år før bryllupet skal stå..!

Det hjelper jo litt at yngste søster som gjorde unna bryllupet sitt på den magiske datoen 07.07.07, er ivrig pådriver i prosessen. Hun har blant annet bidratt til at vi allerede har prøvd flere kjoler (der hører dere, - jeg snakker som at det er hun og jeg som planlegger bryllupet!). Og nå har jeg faktisk utrolig nok tatt det skrittet å bestille kjolen jeg syns er MEG. Den fant vi på jenteturen (også lille nevø'n på snart 6 mnd, da!) til København. Har grublet og tenkt på om jeg skulle slå til og kjøpe alt nå, men kjolen er jo flott - og i tillegg på 40% salg..! Men som tittelen på bloggen min tilsier, jeg har veldig vanskelig for å ta avgjørelser "fort og gæli" - er så redd for at det skal bli feil valg. Til slutt var det vel samboer'n som fikk meg ned på jorda igjen med sin kommentar : "Det er jo ikke et hus du skal kjøpe - bare en kjole!"...

Nå skal penger overføres og jeg må ta en tur til Køben igjen for å få den sydd opp og brakt hjem. Som om det er noe ille å ta en tur til Køben..! En kjempekoselig by å trave rundt i, syns jeg. Det vanskelige blir sikkert å la kjolen henge så lenge uten å vise den fram til alle og en hver.... :-)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar