søndag 8. mars 2009

Store ambisjoner...





Optimisme eller naivitet - jeg har i alle fall lyst til å lære meg både å hekle og strikke! Ser jo så mye fint inne på de ulike bloggene jeg er innom, at jeg blir inspirert til å prøve meg i alle fall. Har vage minner om at jeg har prøvd begge deler i barndommen, men det begynner dessverre å bli noen år siden...

Svigermor har hjulpet meg i gang med første prosjekt innen strikking, en genser eller jakke (vi får se!) til vesla i en nærmest pastellgrønn farge. Hun har lovet å bistå underveis og med montering. Skal nok engasjere min egen mor også, men det er rart med det - hun legger lista lavere enn svigermor i hva hun tror jeg klarer..! :-) Kanskje det er fordi hun kjenner meg og husker hvor lenge interessen varte da vi var små?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar