onsdag 1. april 2009

Første strikkeprosjekt ferdig - hurra!

Man må begynne i det små, heter det. En kjøkkenklut kan også vekke glede og stolthet, skal jeg si deg! Jeg har lært masse av å strikke denne, fersking i strikkekunsten som jeg er. Nå sitter rett og vrang mer i fingrene, og jeg har lært meg både å legge opp og felle av masker. Ikke verst! Slik ble min første klut seende ut.

Drevne strikkere på www.hobbyforum.no/ anbefalte å begynne med noe i denne størrelses og form for ikke å ta seg vann over hodet. Etter hva jeg skjønner er Ronillekluten en klassiker blant bloggerne der inne, og jeg har sett på bloggen hennes for å komme i gang. Rotet det litt til i starten, så mønsteret mitt har nok snudd seg litt, men kluten duger til sin bruk. :-)

Strikkeiveren er fortsatt intakt, så nå skal jeg fortsette på et skjerf jeg har lagt opp masker til - vi får jo se hvor langt det blir! :-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar