mandag 22. juni 2009

Koselig award på vandring - her sender jeg den videre!


For noen dager siden var jeg så heldig å få denne koselige awarden fra Heidi (Heidis kreative sider) - tusen takk! :-)


Med awarden følger oppfordringen om å sende en vennskapsrose videre til 8 andre bloggere med ønske om en god dag. Jeg er forholdsvis ny i bloggverdenen, men svinser innom mange og oppdager stadig vekk blogger som inspirerer meg med tekst eller bilder.
Det vanskeligste er å velge "bare" 8 blogger å gi denne awarden til..!

Her er i alle fall de 8 jeg har plukket ut:
Takk for den gleden dere gir meg og sikkert mange andre!

Fru virvar (søsteren min, alltid koselig å se hva hun driver med :-))

Et glimt av M (skriver så godt - treffer meg alltid :-))

Gamleheksa sin lille verden (nydelige bilder og anekdoter fra kjent Totenområde)

Lenemoras verden (Lager de nydeligste bildemontasjer og har oppskrifter som gir meg vann i munnen..!)

The Creme House (Inspirasjon i massevis til innredning, kaker, og prosjekter av ymse slag!)

Camillas blogg (kjempefin blogg der hun viser de nydeligste kort hun har laget!)

Noe på hjertet (Skriver så koselig og viser også flotte bilder - blir spennede å følge med framover på familieforøkelsen også! :-))

Hobbyuglas hule (Denne dama bobler over av kreativitet - kjempemoro å titte innom bloggen hennes!)


Oppfordrer alle til å ta en tur innom disse damene! :-)

2 kommentarer:

  1. Tusen takk for denne koselige awarden. Det er kjempehyggelig å vite at flere enn min mor og svigermor setter pris på den :-)
    Ha en strålende dag.
    Klem

    SvarSlett
  2. Tusen takk for award!!! Utrolig morsomt! Jeg legger den ut i bloggen min i dag!! (Litt treg med det..).
    Klemmer fra en hoppende glad Camilla;)

    SvarSlett