lørdag 18. juli 2009

Jentetur til Kiel

Forrige helg la jeg igjen mammarollen på hytta, satte meg på toget til Oslo og møtte tre jobbkolleger for å ta en jentetur til Kiel. Deilig! Vi koste oss med god mat, godt drikke, masse skravling og litt shopping i Kiel. Kjempemoro å ha en slik tur uten barn (og menn! ) , sjøl om det må tilstås at barna ble nevnt opptil flere ganger i løpet av turen. Er jo i tankene mine ganske så ofte, uansett! Godt da at to av de tre andre også har små barn... Misforstå meg rett - de var ikke så mye i tankene våre da vi entret dansegulvet og mimret fælt fra egne "forna da'r" i disko'n fredag kveld. Morsomt å ha en slik kveld igjen, kan ikke huske sist jeg var danseløve, gitt... Artig også at andre helt klart yngre folk ble med og hadde det moro sammen med oss. :-)

Shoppingen i Kiel begrenset seg til noen interiørblader og gaver til barna for min del, ellers la jeg nok igjen noen kroner i taxfreebutikken, både med tanke på drikkevarer, godis og faktisk en ny parfyme til meg sjøl. Ja, også fant jeg visst noen søte små smykkeanheng også.

Søndag formiddag la vi til i Oslo og heldige meg ble plukket opp av søster'n med familie på vei ned til hytta vår. Glad for det med så mange klirrende flasker å bære på... Heldig nok til å "få kvotene" til et par av de andre - kommer godt med når man skal handle inn drikkevarer til neste års bryllup...

Nå er det tilbake til mammarollen og hytteliv igjen - merkelig nok gleder jeg meg til det også... :-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar