tirsdag 27. oktober 2009

Bursdagskort


Vi ble brått og plutselig invitert i bursdagsselskap for kusina mi og samtidig feiring av bursdagene til de to barna hennes for ett par helger tilbake. Jeg sier plutselig, siden de bor i Trondheim og var hjemom her lenger sør på Østlandet ei helg og i grunnen litt brått bestemte seg for at det ville være koselig å samle slekta. Kusina mi fyller 40 år i november, og ungene har også bursdag litt senere i høst, men siden man sjelden er i Trondheim hele slekta, så var dette et hyggelig stunt.

I den anledning så snekret jeg sammen bursdagskort til både små og store - som dere ser får 40-åringen kort i høstens motefarge, lilla (i alle fall innbiller jeg meg at dette er en "hot" farge i høst?). Ungene, ja, det synes sikkert at det er en av hvert kjønn, en pirat og en prinsesse. :-)

Lagde også et piratkort til gutten til ei venninne av meg som hadde bursdag tidligere i sommer, men som vi først fikk levert gave til nå.

Moro å dille med kortlaging , men jeg har mye å lære før jeg får til slike flotte kunstverk som jeg ser på mange av de andre bloggene her inne! Man skal ha noe å strekke seg etter, skal man ikke? :-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar