fredag 30. oktober 2009

Heldiggrisen meg!

I går fikk jeg pakke i posten og denne var fra Englequilt. Ta en kikk på alt det flotte hun lager i bloggen hennes! Jeg vant i bloggtrekningen hennes forleden og premien var en nydelig pose til å ha lys i. Tusen takk, Englequilt - posen er allerede tatt i bruk, og det er allerede mye hyggeligere å plukke fram lys fra en slik flott pose enn fra den vanlige plastposen. :-) Men jammen var det med to nydelige gaver til, en deilig duftende pose med lavendel i og et nydelig kort der det står de kloke ord :"Gode venner er gull verdt".

Nok en gang, tusen takk - gaven ble satt stor pris på! :-)

2 kommentarer:

  1. så heldig du var som vant,bestandig like overrasket jeg i denne blogg verden,så utrolig mange flinke som lager masse fint,
    koselig du ville være med i min konkurranse å, lykke til.
    klem fra sylvia

    SvarSlett
  2. Takk for koselig hilsen ! Velkommen skal du være til adventslotteri ! Kommer innom igjen nå som jeg er klar over deg! Ha en fin dag!

    SvarSlett